I don't get why football supporters still call it 'a classic' match. Look at 'Feyenoord', half of the team are people who are as good as Ajax youth teams. And still Ajax supporters get ignorant -.-'
Ajax is thuis en uit al elf eredivisiewedstrijden tegen Feyenoord ongeslagen. Zondag in De Kuip kan de Amsterdamse ploeg het clubrecord evenaren.
In de periode tussen 1994-2000 verloor Ajax twaalf keer op rij niet van de Rotterdamse rivaal in competitieverband. In De Kuip won Feyenoord in februari 2006 voor de laatste keer van Ajax (3-2).
Sorry to say, maar ik schat feyenoord hoger in thuis dan Ajax. Zeke na het verlies tegen VVV hebben ze wat recht te zetten.
Een leuker duel voor het kampioenschap zou PSV - Vitesse zijn vandaag.
Hoezo dat? Vitesse wordt maximaal 5de. En psv is gewoon een dwazen ploeg.
Het zal zeker geen makkie worden zondag. Ik vermoed dat we zelfs nipt verliezen kijkend naar de vorm van Ajax dit seizoen. Het kampioenschap zal zonder al te veel problemen naar AZ gaan dit seizoen. En kijkend naar hoe ze spelen is dat wel terecht.
Al hoop ik natuurlijk op een klinkende 0-3, vitesse 3 punten. En ajax aan het eind van de rit kampioen ;)
Ben wel blij dat AZ en twente het de laatste jaren beter doen (of Ajax, feyenooit en pisvee slechter). Maakt de competitie in ieder geval een stuk spannender om te volgen! ^^
sorry hoor ma hoe kan je een wedstrijd psv - vitesse mooier vinden dan een feyenoord - ajax?
niet omdat ik ajax supporter ben ma de klassieker is toch 100x zo mooi als een psv - vitesse.
wedstrijden zijn altijd beladen en een op en top sfeer en beide teams geven altijd 200% in deze wedstrijden.
als je in psv stadion zit lijkt het net een doodskist zingen alleen als ze voorstaan en als ze scoren sorry hoor ma sfeer in dat stadion is ver te zoeken..
Zeg niet dat ik he mooier vindt, ook niet dat er een betere sfeer is, wel dat het me een belangrijkere wedstrijd voor het kampioenschap leek, gelukkig wonnen we.
Met de sfeer bij psv is niks mis mee, dat is iets van vroeger, toen men engelaar uitfloot.
Het uitfluiten van Reis was heerlijk xd
Inb4 Ajax fans moaning about the ref and saying that they are still proud to be an Ajax fan and are sure they will be champions at the end of the season
Inb4 Ajax fans moaning about the ref and saying that they are still proud to be an Ajax fan and are sure they will be champions at the end of the season
I'll give u the attention u so desperatly want, looking at your post.
If only to tell u what kind of monkey u are.
think ajax will win 0 - 4 or smth tho :(
Van mij mag lodeiro daar ook wel spele
cbfa, laat maar een leuke match zien :D
Janssen - enoh - Eriksen
Ligeon - Vertongen - Aldewereld - Vdw
Vermeer
Als vdw mee doet
Dayley Blind - Tribune
Lorenzo Ebecilo - Tribune
I hope its gna be something like this;
Lodeiro (probably will be Ebecilio / Lukoki / Ozbiliz) - De Jong - Sulejmani
Janssen - Enoh - Eriksen
Anita - Vertonghen - van Rhijn - Ligeon
Vermeer
In de periode tussen 1994-2000 verloor Ajax twaalf keer op rij niet van de Rotterdamse rivaal in competitieverband. In De Kuip won Feyenoord in februari 2006 voor de laatste keer van Ajax (3-2).
je moet naar aanstaande zondag kijken.
Een leuker duel voor het kampioenschap zou PSV - Vitesse zijn vandaag.
Maar daarnaast verwacht ik wel dat die kutjoden nu is een keertje vanaf de 1ste minuut met het schuim op hun bek staan
Het zal zeker geen makkie worden zondag. Ik vermoed dat we zelfs nipt verliezen kijkend naar de vorm van Ajax dit seizoen. Het kampioenschap zal zonder al te veel problemen naar AZ gaan dit seizoen. En kijkend naar hoe ze spelen is dat wel terecht.
Al hoop ik natuurlijk op een klinkende 0-3, vitesse 3 punten. En ajax aan het eind van de rit kampioen ;)
Ben wel blij dat AZ en twente het de laatste jaren beter doen (of Ajax, feyenooit en pisvee slechter). Maakt de competitie in ieder geval een stuk spannender om te volgen! ^^
niet omdat ik ajax supporter ben ma de klassieker is toch 100x zo mooi als een psv - vitesse.
wedstrijden zijn altijd beladen en een op en top sfeer en beide teams geven altijd 200% in deze wedstrijden.
als je in psv stadion zit lijkt het net een doodskist zingen alleen als ze voorstaan en als ze scoren sorry hoor ma sfeer in dat stadion is ver te zoeken..
Met de sfeer bij psv is niks mis mee, dat is iets van vroeger, toen men engelaar uitfloot.
Het uitfluiten van Reis was heerlijk xd
www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x0U3f3l_Kus
Hahahahahaha lekker ajakkessss
edited 2012-01-29 14:15:09
and tell wlm etc that they should come ts if they want to play, cant log on xfire for fucks sake
PSV(L)