Een mooi woord voor een aap met een goude ring is er niet. Maar wanneer 'negativ' zich laat representeren door desbetreffende slecht opgeleide 'nigge' schat ik zijn kans om zulk geld te kunnen spenderen laag.
even voor de duidelijkheid, wat heb je precies te verliezen? is toch aanzienlijk geld bedrag, het verder uitchecken is een beter idee dan op een forum vragen of het legit is en het daar bij laten. (:
Tis wss bait, maar probeer inderdaad wat meetings te plannen zodat je die mensen eens ziet (komen ze uberhaupt opdagen?, of als je daar aankomt bij die studio kennen/verwachten ze je?), en zorg vooral voor goede contracten en lees die ook goed door (mochten zij er een geven) zodat er juridisch verder geen problemen kunnen ontstaan mochten ze niet betalen bijvoorbeeld.
even voor de duidelijkheid, wat heb je precies te verliezen? is toch aanzienlijk geld bedrag, het verder uitchecken is een beter idee dan op een forum vragen of het legit is en het daar bij laten. (:
Hera said:
is toch aanzienlijk geld bedrag, het verder uitchecken is een beter idee dan op een forum vragen of het legit is en het daar bij laten. (:
Hera said:
het verder uitchecken is een beter idee dan op een forum vragen
Locked! If you want this subject to be taken seriously then translate it to English and you might get some help aswell, you can PM for an unlock after this is translated.
This thread has been locked from further commenting.
LOL
Ik zelf persoonlijk vind het altijd wat achterdochtig als ik een mail krijg met slecht Nederlands, en er gaat toch wel veel geld in om....
Als je straks nee zegt, en je komt erachter dat het wel legit is, kan je jezelf natuurlijk wel voor je kop slaan...
Ik zou het even verder opzoeken, even googlen, het mailadres checke, tracke etc...
gezien die de enige echte heer negativ kent
edited 2012-02-08 14:54:35
Uitchecken
DOHHHHHHH!!!!
google translate
oh wai.... a nigge has typed this shit so not 'translateable' ( if thats a word ':D )
edited 2012-02-08 15:21:27