wat een kanker muziek, je bent blank luister naar knappe muziek niet naar deze vuilniszakjasjes dragende, buideltasjes omhebbende airmax dragende wigger muziek.
wat een kanker muziek, je bent blank luister naar knappe muziek niet naar deze vuilniszakjasjes dragende, buideltasjes omhebbende airmax dragende wigger muziek.
Alles wat ik hoorde was "HURR DURR JEWEETZELLUF"
not relevant to my interests, zowiezo alles wat nederlandstalige rap heet is lame, of wat die amerikaanse negers met stemvervormers tegenwoordig hebben is ook 3 keer niks, beastie boys en eminem is rap dat ik nog wel es wil luisteren maar de rest mag echt lekker opdonderen, geeeeeeeeen talent
klopt waren inderdaad veel kanker wiggers en vooral negers die die boel verziekte (heb niks tegen negers en nee ook qinoa niet ) maarja que muziek etc was het kk dope :D
Wie zei de tijd leert of tij keert. In mijn leer gebeurt er niks als ik het tij keer, en ik heb geen tijd meer nee. Ik ben die trendhopper niet, met die Nike Air. Ik ben die Wesley Snipes hier. En dit is Blade 1, 2. Blade 8 op z’n kant. Mijn Swatch loopt op probz, daarom doet mijn tijd zeer. Met een bijbelse opbrengst, noem me mijnheer. Zijn meer mensen zich bewust van wat mijn lijf leert? Tijd heerst, de conceptie houdt op bij light years. Hou ik van mensen dan doet mij hun tijd zeer. Jij neemt me mee in jou tijd, of tijden. En ik zie je geluk, en voel je pijnen. Maar mijn tijd blijft het mijne. onze beide tijdlijnen lijken samen te komen in ’t oneindig. Waar ik jou kan worden terwijl jij mij leidde. En ik jou kan laten kijken achter mijn omheining. Een wijze man zei me: de kunst van het kiezen zijn de lijnen. Kies langs één lijn en je bereikt ‘t. Ja, nee. Sorry maar de chorus is verwijderd. Geen tijd voor. Psycho dagplanning. Kit, dit is Michael. ’t Lijkt op een tijd tekort. En jij bent de robot, dus help me. Maar Michael, ’t is track nummer dertien en de tijd loopt. Een minuut en 8 seconden. ’t Kan alleen maar spannend worden. Dat is omdat ik op mijn tijd flow. Spijtvol kijk ik naar de tijden van mijn rijmschool. Van ZW tot DF, succes en genaaid. Zo, keihard, maar toch in momenten dat ik spijt had. Kijk ik naar mijn rijmpad en bijt ik in die rijm vast. En die ik net alsof ik alle fokking tijd had. Tijd zat! Alsof ik tijd netjes ingelijst had. Mijn schat. Sorry voor de tijden die je pijn had. Van Mary J tot JD. ’t Heeft me bang gemaakt. De tijd heeft mij ten koste van jullie een man gemaakt. En daarom ben je in mijn hart. Zonder tijdlat. Ik schrijf wat de tijd me nu opdraagt. ‘k Ben wijs zat. Ik verdrink de tijd niet in een wijnglas. Dit is mijn start, moahfucka. Rot op met je tijdgeest. Wederopstanding. En dit is mijn herrijsfeest. In mijn case is het pompen over verzuipen, mijn leest hangt aan de wilgen als muziek me meer gezeik geeft. Fok jou fissa. Dit is mijn feest. Feesten dus. Geen geluk. ‘k Neem mijn zegeningen vlug. Fok ’t stempel die jij op mijn leven drukt. Ik schreef dit verse, in mijn momenten buiten tijd om… Dus alles wat ik heb gezegd neem ik terug…
www.youtube.com/watch?v=SL85HcP3Hzs
hij dropt binnenkort album trouwens.
edited 2010-03-18 16:56:38
p.s
www.youtube.com/watch?v=qSfgWjdg6Ag
ga tmf kijken aub
ben toch meer fan van jiggy dje tbh
www.youtube.com/watch?v=ITJG6qyzWY0
Keiharde Original <3
bundyyyyyyyyyyy
DHC Bitches.
orginaliteit
+oneindig voor Vince.
een groot wigger feestje
edited 2010-03-18 18:37:53
not relevant to my interests, zowiezo alles wat nederlandstalige rap heet is lame, of wat die amerikaanse negers met stemvervormers tegenwoordig hebben is ook 3 keer niks, beastie boys en eminem is rap dat ik nog wel es wil luisteren maar de rest mag echt lekker opdonderen, geeeeeeeeen talent
<3 Voor deze mannen, en ook Jiggy Dje, Kraantje Pappie, Zwart Licht, Fle$$ en Kohfie Konnect
Btw Fakkelbrigade 24 April in Groene Engel in Oss, ich bin dabei
edited 2010-03-18 18:56:56
of zo iets ^_^.
edit: en idd @ enoxzR , Kraantje pappie is hard, zwart licht , jiggy dje, rbdjan , nino etc. bevallen zeer in mijn smaak ja :)
edited 2010-03-18 18:44:07
edited 2010-03-18 18:55:10
www.youtube.com/watch?v=VmlYiT0jZHE
Dit niet. Gino FTW.
www.youtube.com/watch?v=P_XQSCBkMK8
Lil Wayne feat. Gucci Mane - We Be Steady Mobbin'
www.youtube.com/watch?v=e6BkUqkbzcc
New Boys ft. Ray J - Tie Me Down
www.youtube.com/watch?v=wLvyeCxt6aA
Trey Songz feat. Fabolous - Say Aah
www.youtube.com/watch?v=02z_EkscFaU
Hef - Op Een Missie Ft. Badboy Taya & Feis
www.youtube.com/watch?v=VmlYiT0jZHE
Zany - Decibel (2009)
www.youtube.com/watch?v=ZJNmhb6eQsQ
edited 2010-03-18 19:46:41
www.youtube.com/watch?v=nvb2U9uZESA
Die vind k goed, maarja ik hou gewoon van depri rap,
www.youtube.com/watch?v=OCoqOXKm-Bs&fmt=22
www.youtube.com/watch?v=ae52WDGYAhk
Zwart licht - Backup staat klaar, zieke clip op HD (let niet op russich in het begin, gaat weg)
www.youtube.com/watch?v=I8YsD4Jch3Y
MC PESTER
www.youtube.com/watch?v=AkGIqnNwLQw
edited 2010-03-18 20:52:13
www.youtube.com/watch?v=ZiqKddC47oU
De allervieste :D
www.youtube.com/watch?v=aP7X4Cu255g
Lol, Adonis lijkt op 50 cent in die clip... vind hem overigens matig.
Ik vindt persoonlijk Typhoon een van de betere rappers, zijn teksten zijn erg gevarieerd en diepgaand.
Voor een feestje te bouwen kan ik hem ook aanraden, wat een energie heeft hij.
Heb overigens Fakkelbrigade ontmoet toen ze hier waren, hele chille gozers. Ze kwamen gewoon met hun eigen auto's enzo, enorm down to earth.
Verder zijn Zwart Licht(Akwasi toch een van de upcoming rappers) ook een aanrader om live te zien!
edited 2010-03-19 20:02:31
Ben niet z'n fan van top 40 rap :D
TIS JAWATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT DE RELLESCHOPPER, DE KOPPESNELLER
www.youtube.com/watch?v=7t-_jxpqhc8
Blaxtar - De Tijd
Een van de gruwelijkste tracks die ik van de Nederhop ken
www.youtube.com/watch?v=p_jNDI3Vm6s
Verneukte Layout :D
Wie zei de tijd leert of tij keert. In mijn leer gebeurt er niks als ik het tij keer, en ik heb geen tijd meer nee. Ik ben die trendhopper niet, met die Nike Air. Ik ben die Wesley Snipes hier. En dit is Blade 1, 2. Blade 8 op z’n kant. Mijn Swatch loopt op probz, daarom doet mijn tijd zeer. Met een bijbelse opbrengst, noem me mijnheer. Zijn meer mensen zich bewust van wat mijn lijf leert? Tijd heerst, de conceptie houdt op bij light years. Hou ik van mensen dan doet mij hun tijd zeer. Jij neemt me mee in jou tijd, of tijden. En ik zie je geluk, en voel je pijnen. Maar mijn tijd blijft het mijne. onze beide tijdlijnen lijken samen te komen in ’t oneindig. Waar ik jou kan worden terwijl jij mij leidde. En ik jou kan laten kijken achter mijn omheining. Een wijze man zei me: de kunst van het kiezen zijn de lijnen. Kies langs één lijn en je bereikt ‘t. Ja, nee. Sorry maar de chorus is verwijderd. Geen tijd voor. Psycho dagplanning. Kit, dit is Michael. ’t Lijkt op een tijd tekort. En jij bent de robot, dus help me. Maar Michael, ’t is track nummer dertien en de tijd loopt. Een minuut en 8 seconden. ’t Kan alleen maar spannend worden. Dat is omdat ik op mijn tijd flow. Spijtvol kijk ik naar de tijden van mijn rijmschool. Van ZW tot DF, succes en genaaid. Zo, keihard, maar toch in momenten dat ik spijt had. Kijk ik naar mijn rijmpad en bijt ik in die rijm vast. En die ik net alsof ik alle fokking tijd had. Tijd zat! Alsof ik tijd netjes ingelijst had. Mijn schat. Sorry voor de tijden die je pijn had. Van Mary J tot JD. ’t Heeft me bang gemaakt. De tijd heeft mij ten koste van jullie een man gemaakt. En daarom ben je in mijn hart. Zonder tijdlat. Ik schrijf wat de tijd me nu opdraagt. ‘k Ben wijs zat. Ik verdrink de tijd niet in een wijnglas. Dit is mijn start, moahfucka. Rot op met je tijdgeest. Wederopstanding. En dit is mijn herrijsfeest. In mijn case is het pompen over verzuipen, mijn leest hangt aan de wilgen als muziek me meer gezeik geeft. Fok jou fissa. Dit is mijn feest. Feesten dus. Geen geluk. ‘k Neem mijn zegeningen vlug. Fok ’t stempel die jij op mijn leven drukt. Ik schreef dit verse, in mijn momenten buiten tijd om… Dus alles wat ik heb gezegd neem ik terug…
edited 2010-03-19 20:18:15
:D blijft leuk die 2
Altijd dikke pit, te grappig
edited 2010-03-19 20:17:59
Aparte shit van nul7negen